Konkurs dla urzędów - płatności bezgotówkowe

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie promującym płatności bezgotówkowe w urzędach.


 Honorowy patronat nad konkursem objęło
 Ministerstwo Rozwoju

Celem konkursu jest wspieranie wizerunku urzędu jako miejsca udostępniającego nowoczesne formy płatności. Konkurs realizowany będzie w okresie od stycznia 2018 roku do marca 2018 roku. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w pierwszej połowie kwietnia 2018 roku.

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie urzędy, które nie akceptowały płatności bezgotówkowych wykonywanych za pomocą terminali POS oraz WebPOS Paybynet przed dniem 1 kwietnia 2017 roku  (z wyjątkiem jednostek biorących udział w Pilocie Programu) oraz do dnia 31 grudnia 2017 roku. podpisały umowy w ramach Programu. Aby przystąpić do konkursu wystarczy wypełnić - do 31 grudnia br. - formularz zgłoszeniowy. Zwycięskie urzędy zostaną wyłonione na podstawie porównania wskaźnika udziału płatności bezgotówkowych zrealizowanych w terminalach POS i WebPOS Paybynet w ogólnej liczbie wykonanych transakcji na rzecz urzędu (gotówkowych i bezgotówkowych) w czasie trwania konkursu. Dla pierwszych pięciu jednostek z najlepszym wynikiem przewidujemy cenne nagrody. Zwycięzcy będą mogli wybrać jeden z sześciu proponowanych zestawów nagród, które zostaną przekazane wskazanym instytucjom edukacyjnym na terenie danej gminy, powiatu etc.

Szczegółowe informacje o konkursie zawiera Regulamin
Sprawdź jakie nagrody można zdobyć w konkursie